Verkoopvoorwaarden

 Algemene verkoopvoorwaarden (AV)

Artikel 1: Aanbieding

Het bedrijf Hotel Transport heeft als doel het vervoer van personen tegen een vergoeding, hiervoor stelt het de gebruikers ter beschikking, via haar website Hotel Transport , een reserveringssoftware voor voertuigen met chauffeurs voor particulieren en professionals.

Artikel 2: Reserveren

Alle reserveringen moeten worden gemaakt door de Klant of door een naar behoren gemachtigde vertegenwoordiger. Voor elke reservering moet de klant de volgende informatie verstrekken:

Klant informatie:
Naam, voornaam, telefoonnummer, e-mailadres en huisadres.

Reisinformatie:
Datum en tijd van ophalen, plaats van vertrek en aankomst, aantal passagiers, behoefte aan een stoelverhoger, aantal bagagestukken, evenals het vlucht- of treinnummer indien van toepassing.

Artikel 3: Annulering en wijziging

De klant kan tot 24 uur voor de datum en het tijdstip van de ondersteuning de annulering van de dienst aanvragen en terugbetaling van de betaalde bedragen verkrijgen.

Voor de annulering van de dienst minder dan 24 uur voor de datum en het tijdstip van afhaling, een bedrag van € 15 voor de SEDAN-reeks (€ 25 voor de VAN-reeksen).

Met betrekking tot de annulering van de service minder dan 2 uur voor de datum en het tijdstip van ondersteuning, is deze als forfaitaire boete het minimumbedrag van een reis verschuldigd, d.w.z. een bedrag van 35 € voor het SEDAN-assortiment (65 € voor het VAN-gamma).

De dienstverlener kan het transport van de klant annuleren in geval van overmacht, in welk geval de klant schadevergoeding kan genieten. Hij kan het transport ook annuleren als de klant niet komt opdagen op de afgesproken plaats, na een tijdslimiet van 15 minuten. In het laatste geval wordt de klant gefactureerd voor zijn inbreuk.

Elke wijziging van de route door de klant tijdens de service en die leidt tot wijzigingen in het programma, kan toeslagen opleveren die ter plaatse of aan het einde van de service moeten worden betaald.

Artikel 4: Bepaling

Elke leveringsdienst moet het voorwerp uitmaken van een schriftelijk voorbehoud. Het moet worden uitgevoerd door de klant of door een naar behoren gemachtigde vertegenwoordiger. Alle reserveringen moeten de plaats van uitvoering van de dienst, het aantal passagiers en de naam en contactgegevens van de begunstigde van de dienst vermelden als deze anders is dan die van de klant.

Elke annulering van de voorziening moet 48 uur voor aanvang van de dienst worden gemeld. Bij gebreke hiervan en om welke reden dan ook, zal het verschuldigd zijn, als een forfaitaire boete, niet-aftrekbaar gelijk aan het oorspronkelijk voorziene bedrag bij de boeking.

De service is slechts één keer geldig en als blijkt dat de klant niet aanwezig was op de ontmoetingsplaats, zou de service definitief verloren gaan en geeft deze geen recht op terugbetaling. Elke wachttijd, boven een eigen risico van een uur, wordt gefactureerd op uurbasis vermeld in onze tarieven voor de categorie van het gereserveerde voertuig.

Artikel 5: Prijzen

Les tarifs communiqués par notre module de réservation sont donnés à titre indicatif et peuvent varier en fonction de la période ou de l’horaire souhaité, pour obtenir une confirmation des tarifs le client devra effectuer une demande de devis en ligne via la formulaire de contact CONTACTEZ WIJ.

Het overstaptarief geldt voor rechtstreekse non-stop reizen van het ophaalpunt naar het punt van aankomst, waarbij de service direct daarna stopt. De hoeveelheid bagage die wordt vervoerd is evenredig met de capaciteit van het voertuig.
De aangegeven prijzen zijn inclusief het voertuig, de chauffeursdienst, de verzekering voor de vervoerde personen, de brandstof, de kilometers en de tijd bepaald tijdens de reservering en / of tijdens het sluiten van het contract, evenals het vervoer van de bagage van de klant in de beperking van de mogelijkheden van het voertuig. De kosten van tolgelden, parkeren, parkeerplaatsen of toegang tot enkele plaatsen die door de klant zijn gekozen en/of essentieel zijn gemaakt voor de uitvoering van de dienst die aanvankelijk niet was voorzien in de reis, blijven de verantwoordelijkheid van de klant.
De opgegeven prijs komt overeen met een prijs per voertuig, ongeacht het aantal personen (bijvoorbeeld van 1 tot 4 personen voor het SEDAN-gamma)

Houd er rekening mee dat alle foto’s die op onze documenten en op onze website worden gecommuniceerd, ter illustratie dienen en niet contractueel zijn.

Artikel 6: Regels

Voor occasionele klanten zijn onze diensten betaalbaar bij boeking (online betaling via Stripe) of aan boord van het voertuig met creditcard (betaling met TPE via SumUp) of contant.

Voor rekeningklanten zijn de facturen betaalbaar bij ontvangst via overschrijving.

Elke factuur die niet betaald is binnen 5 dagen na factuurdatum voor de dienst brengt automatisch de toepassing van boetes met zich mee van 40 € en een bedrag gelijk aan 3 maal de wettelijke rentevoet.

In alle gevallen is de klant, ondertekenaar van de reservering, als enige verantwoordelijk voor de betaling van de dienst.

Onze voertuigen zijn verzekerd voor het vervoer van personen en onze reizigers voor alle lichamelijke letsels en tevens voor beroepsaansprakelijkheid bij onze verzekeraar MAAF.

Het staat de opdrachtgever vrij om op zijn kosten een aanvullende verzekering af te sluiten voor annuleringskosten, repatriëringskosten of dekking van vervoerde bagage, zonder dat deze opsomming limitatief is.

Artikel 7: Politie- en veiligheidsregels

Het voertuig en de chauffeur zullen worden voorzien van de boorddocumenten die nodig zijn voor het goede verloop van de transportdienst.
In overeenstemming met de geldende wet op alle openbare plaatsen, is het ten strengste verboden om aan boord van onze voertuigen te roken.

In overeenstemming met de bepalingen van de code drinkgelegenheden is het verboden om alcoholische dranken te nuttigen aan boord van onze voertuigen.

Het dragen van een veiligheidsgordel is verplicht voor alle passagiers in voertuigen die met deze uitrusting zijn uitgerust.

 

Artikel 8: Verzameling van persoonsgegevens

Het bedrijf Hotel Transport doet er alles aan om de privacy van haar klanten te respecteren.

Persoonlijke informatie en andere gegevens die worden verstrekt, zullen voor geen enkel ander doel worden gebruikt dan het verbeteren van de geleverde service en zullen in geen geval worden doorgegeven aan derden.